Senin, 23 November 2015

Aloe Vera Minuman

Aloe Vera Minuman

Minuman Aloe Vera tidak semestinya dibeli dengan selera mereka - jadi mengapa orang membeli mereka (dan kemudian terus membeli)?

Well, saya menyangka bahawa satu tarikan besar adalah bahawa buaya dikenali sebagai anti-radang. Jadi minum secara teratur sering boleh membawa kepada keadaan radang yang mendapat manfaat.

Rantaian panjang gula atau polisakarida dalam lapisan lendir daun dapat membantu membela manusia dan haiwan daripada serangan daripada virus dan juga boleh membantu untuk mengimbangi sistem imun kita.

Aloe dikatakan juga mempunyai tindakan yang baik terhadap fungsi usus - dan kami diberitahu oleh doktor dibezakan (Peter Atherton MB ChB, DObst RCOG, FRCGP), bahawa minum Aloe Gel membolehkan usus untuk menyerap nutrien (terutamanya protein) dengan lebih cekap.

Sebagai Aloe juga merupakan sumber yang berguna mineral (termasuk kalsium, natrium, kalium, besi, kromium, magnesium, mangan, tembaga dan zink) dan vitamin (walaupun unsur surih vitamin B12, ditambah vitamin A, vitamin B-kumpulan, vitamin C , vitamin E dan asid folik), ia tidak menghairankan bahawa ramai orang (termasuk saya!) minum Gel setiap hari sebagai tonik umum untuk kesihatan yang baik.

Adakah anda perasan saya menggunakan perkataan 'Gel' apabila mungkin anda jangkakan saya sebut 'jus'?

Pendapat-pendapat berbeza-beza tentang jus berbanding gel, sama seperti yang mereka lakukan tentang keseluruhan daun berbanding daun Aloe dalaman. Oleh itu, ia adalah penting untuk membezakan antara mereka.

Saya mula-mula diperkenalkan kepada Gel daun dalaman lebih 12 tahun lalu, apabila anggota badan sengit anjing saya mendapat faedah yang besar dari Sam meminumnya. Kualiti yang sangat baik hidupnya membuat saya duduk dan mengambil notis ... dan mula bertanya soalan.

Saya mendapat tahu bahawa Gel yang saya memberinya setiap hari datang hanya dari daun dalaman tanaman dan yang (selepas ditanam jauh daripada racun herba dan racun perosak) ia adalah tangan dipilih dan tangan filleted sebelum stabil melalui satu proses semula jadi yang dipatenkan yang unik. Jadi kandungan Aloe itu pada dasarnya sama dengan yang dipetik segar Gel daun dalaman.

Sekarang mari kita lihat Aloe seluruh daun - dan jus, yang sering dicairkan dengan ketara! Apabila seluruh daun yang digunakan, ia ditapis dan biasanya tertumpu dan penapis yang kuat mungkin juga membuang bahan-bahan yang kami menyedari.

Saya mendapati bahawa tindakan mudah berjabat botol jus di kedai-kedai makanan kesihatan memberikan idea yang adil pada tahap yang berterusan, berbanding dengan Gel.

Tetapi tidak mengambil kata-kata saya ini. Cuba kedua-dua minuman Aloe Vera untuk diri sendiri dan melihat yang terbaik. Saya cadangkan, walaupun, bahawa anda tidak membeli sama ada gel atau jus melainkan jika bekasnya membawa Mohor Besar International Aloe Science Council Kelulusan.

Badan kawal selia Amerika bebas memantau kuantiti Aloe dalam produk. Anda perlu melihat Seal sebenar mereka Kelulusan (bukan hanya tuntutan) untuk ia menjadi sah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar