Senin, 23 November 2015

Bagaimana Dengan Diet Anda dan Sistem Imun?

Bagaimana Dengan Diet Anda dan Sistem Imun?

Apabila kita adalah anak-anak kita cenderung untuk mengambil apa yang kita dengar sebagai "Injil" dan percaya. Tetapi seperti yang kita semakin tua, kita mendengar mereka yang berkuasa. Orang yang mempunyai perkara untuk mengatakan; tetapi seringkali kita sudah tahu apa yang kita dengar dan tidak mengambil ia sebagai "Injil" kita terpaksa bergantung kepada diri kita untuk mempercayai apa yang dalam dan mendengar guru sebenar dalam kepala dan hati kita sendiri.

Ini adalah sangat benar kesihatan kita sendiri. Terdapat ramai orang di luar sana yang "menolak" dadah dan antibiotik ke dalam kita apabila mereka tidak diperlukan atau sebaliknya apabila anda, diri anda tidak memerlukannya. Saya tidak mengetuk penjagaan kesihatan moden dan ramai doktor yang pekerja dan berdedikasi; Saya hanya mengatakan mempunyai penjagaan dan mendengar fikiran anda sendiri apabila anda ditawarkan beberapa dadah atau yang lain untuk lebih datang masalah anda. Berjalan dengan berhati-hati ke jalan penjagaan kesihatan anda sendiri.

Selalunya tidak apabila anda pergi berjumpa doktor kerana beberapa masalah atau lain terlambat. Masa untuk bertindak adalah apabila anda berasa sihat maka adalah masa untuk menjaga kecekapan sistem imun anda, yang, dengan cara itu sangat berkait rapat dengan diet anda. Jadi masa yang sesuai untuk bertindak dan menjaga diri anda adalah benar-benar anda makan berikutnya.

Sebagai peraturan umum anda perlu berpegang kepada diet yang mempunyai banyak makanan keseluruhan organik segar yang mungkin dan tinggal jauh daripada makanan siap diproses dan makanan ringan yang tidak menjejaskan sistem imun anda dan oleh itu kesihatan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar