Minggu, 22 November 2015

Panduan Ringkas untuk batu karang Rawatan Homeopati - Pas Batu karang semulajadi dan Sakit-Percuma

Panduan Ringkas untuk batu karang Rawatan Homeopati - Pas Batu karang semulajadi dan Sakit-Percuma

Batu karang rawatan homeopati - Apa dan mengapa ia sedang diperiksa di internet begitu banyak sehingga lewat? Saya meneka ia disebabkan oleh hakikat bahawa semakin ramai pesakit batu karang yang ingin lulus batu karang mereka secara semula jadi, tidak membuang pundi hempedu melalui pembedahan.

Dua sebab besar untuk ini adalah kolon dan usus kanser. Itulah apa yang anda berisiko mendapat jika mereka membuang pundi hempedu anda melalui pembedahan. Walaupun kebanyakan doktor akan lebih suka untuk mencuba ubat batu karang rumah pertama.

Remedy homeopati untuk batu karang

Rawatan homeopati membantu badan anda pulih dengan sendirinya. Ubat-ubatan homeopati bekerja atas dasar 'seperti penawar suka.'

Ini bermakna anda injest bahan homeopati yang badan anda serta-merta menolak dan mula memerangi. Ini akan meningkatkan imuniti badan untuk toksin ini, supaya ia boleh melawan dengan lebih berkesan pada masa hadapan.

Apakah Alternatif ubat-ubatan homeopati untuk batu karang?

1. Berberis Vulgaris - Anda boleh mendapat manfaat daripada rawatan ini homeopati alternatif jika: anda rasa sakit dari kawasan perut anda ke bahu; sakit yang tajam di pangkal paha dan pelvis anda; sakit secara tiba-tiba ketika kamu berdiri atau beralih jawatan; atau sembelit.

2. Calcarea Carbonica - Cadangan untuk mereka yang mempunyai kembung atau bengkak di kawasan perut; sakit yang tajam dan kelembutan; kesakitan yang menjadi lebih teruk apabila di atas kaki mereka; dan keinginan luar biasa untuk gula.

3. Chelidonium majus - Bermanfaat untuk gejala berikut: keletihan; loya selepas memakan lemak; kembali ke bahu kanan; dan kesakitan yang hanya mendapat lebih baik selepas berbaring di sebelah kiri anda dengan kaki disediakan.

4. Colocynthis - Anda perlu melihat ke dalam rawatan ini jika kesakitan anda yang menyebabkan anda kejang dan dua kali ganda lebih; jika kesakitan anda bermula di kanan atas abdomen dan meluas ke bahu anda; dan jika anda berasa sakit lagi pada waktu petang.

Anda Boleh Lulus batu karang By Tomorrow?

Anda mungkin tidak memerlukan pembedahan pundi hempedu jika anda meninggal batu karang anda tanpa rasa sakit dengan ubat batu karang rumah mudah menjelaskan secara terperinci dalam Laporan Penghapusan batu hempedu. Ia mudah untuk dilakukan dan bahan-bahan yang murah. Anda boleh mematuk mereka kali anda pergi ke kedai runcit!

Ketahui mengenai ini berkesan di rumah batu hempedu Natural Remedy ...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar