Senin, 23 November 2015

Penyembuhan Dari Virus Sememangnya Dengan Minyak Essential

Penyembuhan Dari Virus Sememangnya Dengan Minyak Essential

Beberapa orang yang sanggup mengambil preskripsi doktor mereka memberikan mereka untuk mencari bantuan. Orang lain adalah kandungan dengan menggunakan lebih ubat kaunter untuk bantuan. Kedua-dua ubat-ubatan ini mempunyai kesan sampingan pada badan.

Terdapat cara-cara semula jadi untuk mencari bantuan. Salah satu cara semula jadi adalah melalui menggunakan minyak. Anda boleh menarik nafas lega dengan pelbagai perkara dengan menggunakan minyak ini. Mereka juga boleh membantu dengan jangkitan virus.

Menggunakan minyak pati untuk penyembuhan dipanggil aromaterapi. Aromaterapi adalah begitu berguna yang walaupun doktor di Perancis menggunakannya untuk menyembuhkan pesakit mereka. Para doktor menggunakan aromatogram untuk membantu mengenal pasti minyak pati akan bekerja terbaik untuk virus.

Anda boleh menggunakan ini untuk menyembuhkan dan mengelakkan kedua-dua penyakit. Doktor tahu yang minyak adalah yang terbaik oleh interaksi struktur molekul minyak pati untuk virus. Hanya orang-orang tertentu akan berjuang terbaik terhadap bakteria dan virus tertentu.

Ia adalah sama penting untuk mencegah jangkitan, kerana ia adalah seorang menganggap yang semasa. Mengurut ini campuran minyak tertentu akan membantu untuk meningkatkan sistem imun anda dan melemahkan virus. The ramuan minyak adalah 1 setitik geranium, palmarosa, serai, dan 7 jatuh pokok teh, 10 titis lavender, dan 4 sudu besar minyak pembawa. Anda di untuk mengurut ini pada kaki anda kedua-dua pagi dan malam.

Anda juga boleh mencegah jangkitan melalui pembersihan udara dan permukaan. Gunakan 1 penurunan pokok teh dan minyak lavender untuk melembapkan kain dan lap permukaan dengannya. Meletakkan 5 titik oren, 3 titik kayu manis dan minyak cengkih ke dalam meresap untuk membersihkan udara.

Jangkitan pernafasan boleh dilegakan dengan penyedutan wap. Anda mendidih satu liter air dalam periuk dan kemudian mengeluarkannya dari panas. Dengan serta-merta campuran dalam 1 penurunan pokok teh, thyme, dan minyak kayu putih. Anda perlu untuk bernafas di kukus selama 10 hingga 20 minit dengan tuala atas kepala anda.

Di setiap bahagian dunia terdapat beberapa jenis virus. Virus selesema sahaja mempunyai beberapa variasi daripadanya. Untuk mendapatkan bantuan daripada selesema anda boleh menggunakan ketumbar, kayu putih, geranium, hisop, lavender, marjoram, dan pudina.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar